pátek 11. srpna 2017

Pouť - den 26

6.7. Úryvky z deníku

... Vycházím úplně sama do mlhavého rána. Asi po 4 km si v prvním baru sedám a čekám na Piu - vyšla 6 km za mnou. Nejde, tak pokračuji dál dalších 8 km a usedám v baru, který má plno stolků na louce hned vedle cesty. Tady snad Piu neminu. Jdu si objednat do baru nějaké jídlo a pak už jen čekám a koukám po poutnících. Pia nikde, zato vidím spoustu lidí, co jsem je potkala v minulých dvou dnech.
Když ani po hodině Pia nepřichází, zvedám se a jdu dál. V tom mi Pia volá a ... je 10 km přede mnou!!! Je to důkaz toho, že setkání na cestě se nedají naplánovat - někoho "náhodou" potkáváte pořád a naopak - když někoho chcete potkat, naplánovat se to nedá. Vypadá to, že jsem se minula s Piou hned v prvním baru, právě když jsem si objednávala kafe:(  Takže nevím, jestli ji dohoním a jestli ji ještě potkám.
... Pia píše, že došla až do Melide. Jsou tři odpoledne, já mám za sebou asi 22 km a do Melide ještě 10. Je horko, ale vypadá to, že se schyluje k bouřce.
... Začíná nejdřív lehce, ale pak pořádně pršet. Zastavuji u venkovního baru pod plachtou, kde už se nashromáždilo asi 7 poutníků - a kolem prochází J.P. v pláštěnce - kde asi dnes bude spát?
... Melide je docela velký město a v něm asi 5 albergue - Pia mě naviguje, kde je ubytovaná a když vejdu...na chodbě potkávám....Jeana Paula a Reného:)))
... Máme si s Piou co povídat - hodně zhubla, je trochu nemocná, přesto je schopná ujít přes 30 km denně.
... Dnes jsem ušla 32 km.





Procházím kolem "smečky" psů


Hodní:)


V Melide
Pia

Žádné komentáře: