pátek 8. ledna 2016

Naordinovala jsem si

do nového roku více tvoření. Protože tvořím ráda. Nejde mi to tak rychle jako těmhle úžasným pletařkám:
http://vevka.blogspot.cz
http://vlnenesestry.blogspot.cz
...někdy bych je chtěla vidět v akci - protože nechápu, jak toho můžou tolik uplést během dne, týdne, měsíce... Objevila jsem jedno maxiklubko z loňských Vánoc - a pustila se do nenáročného projektu - lehké, hřejivé přikrývky pro jedno, zatím ještě nenarozené miminko. Zapletla jsem do ní nějaké ty vánoční pohádky, pár osvědčených filmů, také nějaké audioknihy a úžasně jsem přitom relaxovala.
Ještě není úplně hotová, ale už už to bude. A kdo má rád nenáročné projekty, tak přidávám návod:
Vlna tenká, jehlice 3,5
. začít na 150 ok
. prvních několik řad pouze hladce
. po obou stranách asi 10 ok stále hladce ( na začátku řady i na konci),
mezitím vyplétat jednoduché vzory dle fantazie, např:
1oko hl., 1 oko obr., zpět jak se oka jeví, další lícovou řadu začít 1oko obr. 1 oko hl. a zpět opět jak se oka jeví
nebo hráškový vzor - 1 oko hl., 1 oko obr., zpět stejně,ale nad okem hl. udělat obr. atd...
nebo 2 oka hl., 2 oka obr., zpět jak se jeví, další 2 řady stále jak se jeví a pak změna - 2 oka obr., 2 oka hl. a zase stejně dokola
A mezi tím pár řad jen tak hladce a zpět obr.
No, abych pravdu řekla, je to jednodušší uplést, než napsat:)




Žádné komentáře: