úterý 20. ledna 2015

Do Prahy

na prahu nového roku - za kulturou! Nejen! V zimě, kdy není Praha přecpaná turisty - a ještě takhle v podvečer - na Kampě - to je galerie světel, barev a pocitů - já jsem z toho opravdicky dojatá, jak je to všechno krásný - na to nemá ani Warhol za 400 000 000 Kč, co se zrovna vystavuje v Muzeu Kampa.
Kupka opět potěšil, Zdeněk Burian překvapil ( a nenadchl) a od Jiřího Koláře jsem věděla, co čekat - a asi proto, že jsem loni tak zběsile ničila knihy a přetvářela je, u jeho muchláží, koláží, chiasmáží, roláží a dálších ...áží,  rotovaly mi v hlavě nové nápady. No a Švankmajer už jen tak rychle a nakvap před zavíračkou, což nevadilo neb jeho filmy mám raději než vystavené exponáty.
Na konci výletu trochu zklamání z odvolaného představení Divadla Kašpar, no ale co se dá dělat - je to jaké to je a nevíme, proč se to děje. I tak výlet stál za to♥

Žádné komentáře: