středa 15. února 2012

Druhá pětka


Pokračuju si pro sebe ve svých TOP knížkách a přemýšlím, proč:

6. Petra Soukupová - vždycky se na její knížky těším



7. Hana Androniková - Zvuk slunečních hodin, Radka Denemarková - Peníze od Hitlera, Jiří Pehe - Tři tváře anděla - pro ponor do historie a pro ten pocit po dočtení, že ať se máme občas ne zrovna moc dobře, byly doby, kdy bylo opravdu hůř


8. Linda Olssonová - Astrid a Veronika, Ingvar Ambjörrsen - Elling - protože odkrývají lidství a sílu přátelství, to mě dojímá
 
9. Paolo Coelho - Alchymista + některé jeho další knížky - pro inspiraci, která mě dovedla až k mé nejdůležitější cestě v životě - do Santiaga de Compostela
10. Achille Campanile - Za všechno může kapitán - vždycky mě rozesmála, nevím proč. Už jsem ji tak 10 - 15 let nečetla, budu muset zkusit, jestli to funguje

Nakonec jich je víc než 10, to proto, že si vybavuju podobné, mezi kterými se těžko rozhoduju a pocit z nich je stejně silný. Naskakují další - záleželo  na době, kdy se mi jaká kniha dostala do ruky. Některé možná brzy, jiný pozdě...čtení je tak krásně individuální zábava, přeji všem ať mají štěstí na své skvělé knihy a autory.

Žádné komentáře: